• Dag-til-dag levering
  • Bredt sortiment
  • Konkurrencedygtige priser
  • Mere end 40.000 industriprodukter
Choose language

Fragt & levering

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål om omkring fragt og levering.
Vil du gerne have mere information eller hjælp, er du velkommen til at kontakte os.

Hvad er fragtomkostningerne?
Fragtomkostningerne dækker porto og ekspedition.
Vi bruger som udgangspunkt GLS til brev- og pakkeforsendelser. Ved store eller tunge pakker bruges Danske Fragtmænd.

Almindelige pakker koster:
1 - 5 kg          95,00kr
5 - 10kg      115,00kr
10 - 29kg    170,00kr

Fragtmandsleverancer, der har særlige fragtomkostninger, er fx tungere end 30 kg, storvolumen, eller rør i længder.

Er der et minimumsgebyr?
Ved ordrer på mindre end 250,00kr, har vi et minimumsgebyr på 98,00kr.

Er det muligt selv at afhente mine bestilte varer?
Hvis du ikke vil vente på levering, kan du selv hente dine varer på vores lager. Hvis du ved, hvad du vil købe, kan du med fordel bestille varerne på forhånd. Du kan selvfølgelig bestille her i netbutikken, pr. telefon eller pr. fax.

Der går typisk 30 minutter, fra du får bekræftelsen på din ordre, til den ligger klar til afhentning.

Bemærk afhentningsgebyr: Det koster DKK 35,00 at afhente dine bestilte varer på lageret.

Hvordan kan jeg følge min ordre?
Når ordren afsendes fra vores lager, vil der blive sendt en mail angående afsendelse, hvor du også finder et forsendelsesnummer. Vi benytter os som oftest af GLS som leverandør.
Man kan spore sin GLS pakke ved at klikke på linket her og indtaste sit forsendelsesnummer på 12 cifre.

Når bestillingen er afsendt, kan den typisk spores samme dag efter klokken 20, alle hverdage. Hvis det ikke kan ses om aftenen eller morgenen herefter, kan det skyldes forsinkelser eller lignende, og så skal man tage kontakt til vores kundeservice på 75 945 955, man-tors 8-16 og fredag 8-14. Man er også altid velkommen til at sende os en mail på post@roykon.dk.  

Hvornår kan jeg forvente at min vare bliver leveret?
Leveringstidspunkter er omtrentlige, medmindre andet er udtrykkeligt angivet. Varer bestilt inden kl. 15.30 og fredag inden kl. 13.30, leveres dagen efter, medmindre der er tale om fragtmandslevering, hvor varerne skal være bestilt inden kl. 14.00 og fredag inden kl. 12.30.

Levering sker +/- 10%, medmindre andet er udtrykkeligt angivet af ROYKON A/S. Der ydes ingen erstatning ved forsinket levering fra ROYKON AS. Pkt. 13 og 14 i NL 92 fraviges hermed.

Om ROYKON

Vores kunder betyder alt. Det er dem, vi lever af, så kundepleje er utrolig vigtig.

De følgende punkter er vores retningslinier for kundepleje:

Vores kunder skal betjenes med høflighed og respekt.

Når vi modtager en ordre fra en kunde, skal varerne sendes samme dag. Hvis dette ikke er muligt, skal kunden informeres herom.

Er der varer, som er i restordre, informerer vi kunden samme dag og skriver det på fakturaen/følgesedlen. Fragtomkostningerne faktureres aldrig, når vi sender restordrer.

Navervej 8
DK-7000 Fredericia
CVR: DK 17 82 28 37
Tlf.: +45 75 945 955
post@roykon.dk