• Dag-til-dag levering
  • Bredt sortiment
  • Konkurrencedygtige priser
  • Mere end 40.000 industriprodukter
Choose language

Kundeoprettelse & log-in

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål om, hvordan du opretter dig som kunde og logger ind.
Vil du gerne have mere information eller hjælp, er du velkommen til at kontakte os.

Hvordan bliver jeg oprettet som online kunde?
Tidligere kunde: når du har handlet ved Roykon A/S før, kan du faktisk gøre det hele selv. Tryk [GÅ TIL LOG IND] øverst midt for og udfyld de oplysninger, du bliver bedt om at give. Derefter kan du umiddelbart efter logge ind og bestille varer.

Aldrig handlet før: Tryk [GÅ TIL LOG IND] øverst midt for og klik på [OPRET BRUGER] og udfyld de angivne oplysninger og afsend formularen. Herefter kan du begynde at handle dine varer.

Hvordan logger jeg ind på hjemmesiden?
En forudsætning er, at du er blevet oprettet som online kunde. Men derefter er det bare at indtaste email og password og trykke [LOG IND], så er du inde.

Jeg har glemt mit kodeord – hvad gør jeg?
Gå ikke i panik! Klik på [GLEMT PASSWORD] og indtast din email. Du får en mail med et midlertidigt password, brug det til at logge ind og vælg et nyt permanent password og du er kørende igen.

Hvis du ikke modtager en mail med adgangskoden med det samme, bedes du tjekke din spambakke. Ellers giv os et ring på 75 945 955, så hjælper vi dig gerne.

Hvordan skifter jeg adgangskode?
Du skal logge ind på din brugerprofil for at ændre adgangskode.

Hvis du allerede er logget på med dit ROYKON-login, kan du klikke her:  
[RET BRUGERPROFIL]

Skift adgangskode og gem.

Din adgangskode vil nu være opdateret med den nye adgangskode.

Kan jeg oprette en ekstra brugerprofil?
Kontakt os i kundeservice på telefon 75 945 955, så hjælper vi dig med at oprette flere brugerprofiler, så I kan være flere om at bestille varer.

Om ROYKON

Vores kunder betyder alt. Det er dem, vi lever af, så kundepleje er utrolig vigtig.

De følgende punkter er vores retningslinier for kundepleje:

Vores kunder skal betjenes med høflighed og respekt.

Når vi modtager en ordre fra en kunde, skal varerne sendes samme dag. Hvis dette ikke er muligt, skal kunden informeres herom.

Er der varer, som er i restordre, informerer vi kunden samme dag og skriver det på fakturaen/følgesedlen. Fragtomkostningerne faktureres aldrig, når vi sender restordrer.

Navervej 8
DK-7000 Fredericia
CVR: DK 17 82 28 37
Tlf.: +45 75 945 955
post@roykon.dk