• Dag-til-dag levering
  • Bredt sortiment
  • Konkurrencedygtige priser
  • Mere end 40.000 industriprodukter
Choose language

Ordre & bestilling

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål om omkring ordre og bestilling.
Vil du gerne have mere information eller hjælp, er du velkommen til at kontakte os.

Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg?
Du skal oprette dig som online kunde hos os for at kunne handle via hjemmesiden. Oprettelse kan ske her.

Kan jeg slette eller ændre min ordre?
Det er ikke muligt at slette eller ændre din ordre. For at yde så god en service som muligt, hvor du modtager dine varer hurtigt, forbereder og klargør vi din ordre, så snart du har bekræftet dit køb i webshoppen. Hvis du ændrer mening, kan du returnere dine varer efter modtagelse.
Læs mere om returnering af varer her.

Kan jeg handle online uden allerede at være registreret som kunde?
Nej, du skal være oprettet som online kunde hos os for at kunne handle via hjemmesiden. Roykon A/S handler kun via kontokøb, og vi tager ikke imod kreditkort.

Der er en fejl i den ordre jeg sendte, hvordan ændrer jeg det?
Hvis du opdager en fejl i din ordre, efter at du har afsendt den, skal du hurtigst muligt kontakte vores salgsafdeling på telefon: 75 945 955. Da vores bestillingssystem er meget effektivt, kan vi ikke garantere, at det er muligt at nå at rette ordren, inden den er plukket på lageret.

Hvad betyder det, når et produkt ikke er på lager?
En stor efterspørgsel kan resultere i, at et produkt ikke er på lager. Du kan stadig vælge at ordre produktet og så vil vi sende det til dig, så snart det kommer på lager.

Hvordan ved jeg, at I har modtaget min bestilling?
Når du har afsendt din ordre, vil du få sendt en ordrebekræftelse med et ordrenummer til din email-adresse kort efter. Har du ikke modtaget en e-mail, skriv da enten til os på post@roykon.dk eller ring på tlf. 75 945 955.
Om ROYKON

Vores kunder betyder alt. Det er dem, vi lever af, så kundepleje er utrolig vigtig.

De følgende punkter er vores retningslinier for kundepleje:

Vores kunder skal betjenes med høflighed og respekt.

Når vi modtager en ordre fra en kunde, skal varerne sendes samme dag. Hvis dette ikke er muligt, skal kunden informeres herom.

Er der varer, som er i restordre, informerer vi kunden samme dag og skriver det på fakturaen/følgesedlen. Fragtomkostningerne faktureres aldrig, når vi sender restordrer.

Navervej 8
DK-7000 Fredericia
CVR: DK 17 82 28 37
Tlf.: +45 75 945 955
post@roykon.dk