• Dag-til-dag levering
  • Bredt sortiment
  • Konkurrencedygtige priser
  • Mere end 40.000 industriprodukter
Choose language

Reklamation & returnering

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål om omkring reklamation og levering.
Har du andre spørgsmål eller brug for mere information, er du velkommen til at kontakte os.

Kan jeg returnere varer?
Alle standard lagervarer kan returneres. 20% af varens pris tilbageholdes af ROYKON AS til dækning af kontrol og lagerføring af de returnerede varer.
Returnering af varer accepteres kun efter forudgående skriftlig aftale. Returnering skal ske senest 14 dage efter levering.

Varer som MULIGVIS kan returneres efter aftale:
- Special- og skaffevarer
- Anbrudsvarer
- Varer der er leveret for mere end 90 dage siden

Varer der IKKE kan returneres:
- Beskadigede varer
- Slanger og rør i afklippede længder
- Udgåede varer
- Varer der kun sælges, så længe lager haves (udgår ved lager 0)

Vigtigt! Alle fragtudgifter i forbindelse med returnering af varer er ROYKON AS uvedkommende.

Hvad gør jeg, hvis min vare er defekt eller forkert?
Der ydes 2 års reklamationsret jf. købeloven, regnet fra det tidspunkt, hvor du modtog varen. Du skal reklamere i rimelig tid, efter du har konstateret fejlen eller manglen.

Har du modtaget en forkert, defekt eller mangelfuld vare, er det nemmest at kontakte os på telefon
75 945 955. Nogle gange, hvis varen er meget billig, kan det ikke betale sig at returnere den, men ellers er den normale procedure, at du returnerer varen og vi sender dig den korrekte vare/en ny fejlfri vare.

Hvad gør jeg, hvis dele af min ordre mangler?
Vi beklager selvfølgelig dybt, hvis en af dine varer mangler i pakken. Det kan ske, at der sker fejl, men vi stræber efter at gøre vores bedste for at løse dem så problemfrit som muligt.

Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer. Skulle det ske, at en vare du har bestilt, ved en fejl skulle være udsolgt, sender vi dig enten en mail eller kontakter dig telefonisk inden afsendelse af evt. andre produkter i samme bestilling.



Om ROYKON

Vores kunder betyder alt. Det er dem, vi lever af, så kundepleje er utrolig vigtig.

De følgende punkter er vores retningslinier for kundepleje:

Vores kunder skal betjenes med høflighed og respekt.

Når vi modtager en ordre fra en kunde, skal varerne sendes samme dag. Hvis dette ikke er muligt, skal kunden informeres herom.

Er der varer, som er i restordre, informerer vi kunden samme dag og skriver det på fakturaen/følgesedlen. Fragtomkostningerne faktureres aldrig, når vi sender restordrer.

Navervej 8
DK-7000 Fredericia
CVR: DK 17 82 28 37
Tel.: +45 75 945 955
Fax.: +45 75 945 956
post@roykon.dk